Klachtenregeling

Bij VraagPlus draait het om jou. Wij doen ons werk met veel liefde, aandacht en zorg. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. Wij horen dit graag van je, zodat jij er niet mee rond hoeft te blijven lopen en we samen tot een oplossing kunnen komen. Komen we er samen niet uit of ben je niet tevreden over onze oplossing, dan kun je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris

Onze klachtenfunctionaris is mevrouw Esseline McKenzie. Zij is er voor jou: ze is onafhankelijk en onpartijdig. Zij kan je informatie geven, je adviseren en voor je bemiddelen. Je kunt Esseline McKenzie telefonisch bereiken op 06 - 33 87 07 06 en per e-mail via e.mckenzie@upcmail.nl.

Als je contact opneemt met de klachtenfunctionaris, kun je een afspraak met haar maken voor een persoonlijk gesprek. Die afspraak vindt snel plaats, uiterlijk binnen een week.

Vertrouwelijk

De klachtenfunctionaris werkt met hoor en wederhoor. Dat betekent dat ze ook altijd in gesprek gaat met de persoon over wie jij een klacht hebt. Belangrijk om te weten: alle gesprekken met de klachtenfunctionaris zijn vertrouwelijk. Zonder jouw toestemming deelt zij niets uit jullie gesprekken met VraagPlus.

Reactie van VraagPlus

VraagPlus moet binnen zes weken haar oordeel geven over jouw klacht. Als VraagPlus meer tijd nodig heeft om tot een zorgvuldig oordeel te komen, kan VraagPlus een verzoek indienen bij de klachtenfunctionaris om de termijn van zes weken met vier weken te verlengen.

Geschillencommissie Zorg

Heb je een klacht, dan zal de klachtenfunctionaris haar uiterste best doen om jou en VraagPlus te helpen om tot een oplossing te komen zodat je samen beter verder kan. Als jij en VraagPlus er samen niet uitkomen kun je jouw klacht ook nog voorleggen aan de Geschillencommissie Zorg. Kijk voor meer informatie op: www.degeschillencommissiezorg.nl